فرمانده سپاه خراسان شمالی:

راه گذر از سختی ها ، اتکا به مردم است

50 تبلت به همت بانک سپه آذربایجان غربی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی اهداشد.
کد خبر: ۱۳۰۸۱۵۳

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران استانی تعداد ۵۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط بانک سپه اهدا شد.

در این مراسم سجاد قربانزاده مدیر شعب منطقه بانک سپه آذربایجان غربی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات‌های بدر و خیبر و با ذکر خاطراتی از رشادت‌های شهید باکری بیان کرد: پیروی از سیره شهدا در مسئو لیت‌های مختلف باید پیوسته سرلوحه کار همه قرار گیرد چرا که رمز ماندگاری آنان فداکاری در راه اسلام و اخلاص در میدان عمل بود.

وی تصریح کرد: بانک سپه در کنار مشارکت در سرانجام بخشی به بسیاری از پروژه های عظیم اقتصادی ، ابرپروژه ها و طرح های عمرانی و آبادانی کشور و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

قربان زاده گفت: از چندی پیش و با همه گیری بیماری کرونا ، بانک سپه استان آذربایجان غربی از محل صرفه جویی در هزینه ها ، کار اهدا تبلت به دانش آموزان نیازمند را آغاز کرده و این بار با مشارکت بانک سپه و با صرفه جویی های انجام شده امکان اهدا 50 تبلت بروز و جدید به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) فراهم آمده است.

وی ساخت مدارس در مناطق محروم ، اهدا تسهیلات ازدواج و وام خود اشتغالی مددجویان کمیته امداد و مشارکت در دیگر امور خیرخواهانه را از فعالیت های بانک سپه در امور اجتماعی عنوان کرد که پیوسته ادامه دارد.  .

در این مراسم رضا مهرافروز قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی نیز اهدا تبلت به دانش آموزان نیازمند از سوی بانک سپه را کاری بسیار ارزشمند بر شمرد و از مدیران و کارکنان این بانک به دلیل استمرار در فعالیت های خیرخوانه تقدیر کرد. .
در پایان این مراسم 50 تبلت تهیه شده از سوی بانک سپه به دانش آموزان نیازمند تحتپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها